Temizlik Bezinden Kokmayan Çiçekler, Made from Cleaning Cloths

EL YAPIMI ÇİÇEKLER






Temizlik bezleri. Bunlar yeni Dün akşam yaptığım hem eskiydi üstüne üstlük kirliydi birde.
Hızımı alamadım eve gitiğimde bir paket temizlik bezini elime aldım.

TEMİZLİK BEZLERİNDEN NASIL YAPILIR?


Sonra makasla kırt kırt. 2,5 cantim genişliğinde temizlik bezi uzunluğunda
Geniş olanları 5 santimden kesip 2'ye katladım.
Desenli olsun diye sürfile makasıyla kestim. yan yan yada düz kesebilirsiniz. 2,5 santim değil daha geniş daha dar yapabilirsiniz. pembe ve sarıları yan yan kestim. Toplu duran yeşil ve pembeyi çift kat yapıp düz kestim biraz daha daraltarak.



Dolamak için bir alet edavat kullanmaya gerek yok elinizle bir kalemle yada bir cımbızla yapabilirsiniz. Kağıttan yapılışını görmüştüm geçen gün 10 marifette (linki şimdi bulamadım)
orda böyle bir aparat kullanılıyordu. Bu benim dikiş sökmek için ucuz görüp aldığım bir şey.
Önce göbeği doluyoruz (yada böle boncuk, düğme gibi bir şey göbek yapılabilir) sonra devamını Bitti bile.

Silikonla yapıştıralabilir. Ben silikon tabancasıyla her yeri batırdığımdan bir türlü ayarında sıkmayı beceremediğimden iğne iplikle dikmeyi tercih ettim.

Buda diğeri. Kes, Dola, Dik.


Hazır hızımı almışken başka bir kesim , bu sefer dolamadım, iğneyle
alt kısmından düz dikiş yaptım büzdürdüm Göbeği içinde resimde görüldüğü gibi bir parçayı dikerek ve büzerek yaptım.

Bu güzel çiçekleri kokmuyorlar ama temizlik bezinden yaptım.

Temizlik bezinden yapilan sarı laleler 
Here are the yellow tulips made from the cleaning cloth.

No comments: