Masa Kaplama

Masa Kaplama

Yine bir yenileme projesi daha yapıyorum adım adım anlatıyorum. Çok kolay ve çabuk olan bir proje bu. d-c fix arkası yapışkanlı kağıt

Masanın rengini yanındaki ahşaba uygun olsun diye kaplamak istedim. . Ahşabın rengine biraz yakın zemin kaplamasına çok uygun. Tam rengini bulamadım.

Biraz böyle kullanayım da, sandalyelerini kapladığımda belki yeniden kaplarım. Belki masanın bacaklarınıda siyaha boyarım. Şimdilik böyle..



Nasıl Yapılır?


Püf noktası :D-c fixi yapıştırırken camsil püskürtüp masaya yapıştırdığım da hava kabarcıklarını silgi benzeri birşey le alıyorum. Masa pürüzsüz. Camsil uçup gidiyor yapışkan kuruyor. İstediğin şekilde kaldırıp çekiyorsun öne arkaya iteliyorsun lakin , camsil kurumaya başladığında masanın üç beşten fazla yerinde hava kabarcığı oluyor. Yapışkanlı kağıt, reklam logo vs şeyler bu şekilde yapıştırıyor ama ben beceremiyorum masa dolap vs yüzeylerde.. Cama yapıştırmalar da iyi sonuç alıyorum camsil aşağıdan akıp gittiği için sanırım diğer türlü yüzeyde kalıyor.

Masayı camsil kullanmadan, d-c fixi katından ayırarak , hava kabarcıklarını bir kilim fırçasıyla fırçalayarak aldım. Hava kabarcığı kalmadı.

No comments: