5 Vakit Sonra

KUMAŞ ÇANTA DİKİMİ


İlk başlangıçta böyleydi. Çokda güzel görünüyordu Biraz ortalıklarda gezinince üzerindeki aplikeler kötü görünmeye başladı. Söktüm.

Sonra bu (bir zamanlar anahtarlıktı ) taşları ve yine başka bir kemerimin tokalarını kullanarak bu hale getirdim.


Sonra taşların ağırlık yaptığını düşündüm. Çıkarttım. Artık bu halde bırakıyorum Uğraştıkça çirkinleşiyor çanta. Çantayı kapatmak için aralıklarla 3 tane minik çıtçıt diktim


Çantanın astarını da keten kumaştan yaptım. Fermuarı astarla kumaş arasına alıp üzerine baskı dikişi geçebilirsiniz.
Önündeki benim eski kemerim. Olduğu gibi kullandım iplerini kesiverdim.
İlk başladığım çanta buydu. Oraya kurdeleyi iğneledim. Pek duruşunu beğenmedim. Kullanacak kişi ister diksin ister tümden kaldırsın.
Fermuarın uç kısımlarına kendinden kumaş dikerek açılmasını ve fermuarın çekilmesini kolaylaştırdım. Fermuarı astarladıktan sonra diktim.


Pijamalı çantanın kulplarını beğenmedim sökeceğim  bir ara.








No comments: